cazandra is gone...

hejsan. då ska emma börja blogga igen. anledningen till att jag lade ner den förra var ju att jag inte hade ngra bilder och då tkr iaf inte jag att det är kul att bara sitta och läsaochläsa. men nu är det så att jag kmr få en ny mobil i julklapp som jag kan surfa fritt på :D så då kmr jag blogga stup i ett!


inq chatt 3g



och jag vet att bloggen är allt annat än snygg nu men det ska fixas! hehe bara att hitta ngn som kan sånt för det kan inte jag....



och idag så åker min kära cazandra johansson bort till varmare destinationer dvs. THAILAND. och inte nog med det. hon ska vara borta i en månad också :S jag vet inte hur jag kmr klara det här. vi får hoppas att tiden går fort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback