fy emma!

haha jag som sa att jag skulle packa men det har inte blivit så mycket av med det.... fyfyfy!!! nu mitt på dan då man har energi har jag legat och kollar på kourtney & khole takes miami... men det är fan mitt favorit program! och det är nåt maraton så det går hela dan :)

vet inte hur jag ska klara av att inte kolla på det i en vecka för vi har inte den kanalen i vemdalen :'(  JUSTE! mina kusiner som bor 300 meter ifrån vår stuga har ju massa kanaler så jag får väl låtsas gå ner och leka men blir plötsligt väldigt trött och måste kolla på tv.... fast då kmr ju dom säkert vilja kolla på ngn barn film -.- jaja det löser sig :P


och nu kom jag på en annan tråkig sak jag måste göra... jag har en tendens att inte hålla reda på mina strumpor så vissa finns det bara en av ochså. så nu måste jag dra ut hela min strump-låda och leta reda på dom som det bara är en av och para ihop dom igen och försöka att hålla lite mer ordning hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback