härligt pappsen!

nu är det såhär at min pappa har köpt ett mobilt bredband :D:D:D så då kan jag sitta vid datorn när jag vill ju :D nu kan jag äntligen hänga med i nuet lite. men vi har iaf hittat mitt simkort och nya mobilen är på g! menjag kan inte börja ringa och sms med den förns om typ två dagar för då flyttas nummret till den nya :) och idag var det det värsta stormvädret någnsin här! när vi åkte upp på toppen och skulle hoppa av sittliften så kom man ingen vart för att det blåste så! och vi fick kämpa oss in i stugan 100m bort som det brukar vara aslätt att köra till på två sec...


och när vi kom in så såg vi inget av den fina utsikten av alla berg som finns runtom, det ända man såg var vitt... och vi såg en skymt av att liften hade stannat i stormen och jag tyckte inget annat än synd om dom som satt vi den  då! och man ville inte gå ut ur stugan heller men man va tvungen och jag satte på mig jackan och luvan SEN satte jag på mig hjälmen så att jag inte skulle frysa om ansiktet :)



nu har vi precis kommit hem från andra stugan på middag :D vi var ute och åkte spark. då stannade vi vid mormor och morfar och gick in där lite och åt popkorn och kollade lite på robinson och hade trevligt :) imorgon kommer det att vara asbra i baken, mycket lös snö! det kan inte bli bättre :D 




jag har typ inget minne på mobilen så jag får nästan inte plats med ngra kontakter. har bara bästavännerna och dom jag brukar smsa med ;) måste skaffa ett minneskort hehe :)



i den här stormen hade man helst vilja varit på ngt varmt ställe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback