morogn

nu har jag precis gått upp ur min sköna säng :D ska äta lite frukost innan vi åker iväg till backen. hoppas bara att det inte är sånt snö öväder idag ! får se om det blir afterski idag också som det blev igår med live band och en stor cola hehe :) och nu ska ni få höra en rolig sak som min moster berättade om min lilla kusin mmalte på 5 år:


han och ulle åker till fun parken  och malte vill åka i ett hopp med en järngrej på som man ska åka över:
malte- men mamma ja kan åka!!
ulle- nej malte det kan du nog inte...
malte-men joooo mamma!
ulle- jaha...

malte åker och ramlar.
ulle-ja nu ser du ju att det inte gick så bra lilla gubben.
malte- men jag kan åka!!

malte åker igen och ramlar ännu en gång.
ullemen malte nu förstår du väl att det inte går..?


så åkte dom ner för backen och på kvällen så berättade ulle det här för ngra kompisar och då hörde malte det och kom fram till dom och sa:
-men jag är iaf BÄST på snowboard!

så säger lilla malte på 5 år som aldrig har stått på en snowboard....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback