.


Var har du köpt penselbältet? Hur mycket kostade det? :D




svar: egenterligen är det inget pensel"bälte" utan bara en pensel väska typ :) det samlas ju maaaaaassa bakterier när man har dem tsm med det andra sminket så det är bäst att ha dem varförsig :)

mitt är från FACE och jag vet inte hut mkt det kostade.kanske runt 150. med det finns på makeupstore också :) sen kanske på åhlens eller lindex underkläder. jag har bara sutit fats det med ett vanligt skärp där ;) funkar lika bra! och nu kom jg på att tänka på att jag inte gjort rent mina olika penslar på ett tag... vet ni hur man gör det? jag ska visa er snart :D



Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att du svarade på min fråga, men jag kom på en till, köpte du borstarna för sig eller i ett "paket"? Vart isåfall och var det till ett hyffsat pris? :]



P.s Gillar din blogg grymt mycket!! :)

2010-04-21 @ 20:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback