.


hej emma! jag har märkt att du vill bli blond igen? varför färgar du inte bara till blondt på en g¨ng? det går ju mycket snabbare? :P




svar: jadu det kan man ju undra :P det är ett BIG NONONONO att färga blond/blondera direkt från brunt! det blir orange/gult. även om man har blondt hår och vill bli ännu ljusare ska man ALDRIG blondera!! det blir gult :) jag blonderade ju (eller ah,cassie :@) och det blir gult. ngt jag fick leva med ngra månader..... så NEJ, man ska aldrig blondera om man inte vill ha gult/orange hår förståss :P

man ska slinga! det är det bästa! och det kan man inte göra hur som helst för då går håret av. man ska väl helst vänta en månad elr ngt men det tror jag inte att jag har gjort. så jag får ju skylla mig själv att det är slitet nu :)




den här slingningen är den jag har användt ALLA gånger jag har slingat:



och om man har utväxt eller ngt kan man använda blåndspray. man tar i det i hårbotten efter man har duschat sen fönar man. sen har jag hört från vissa att håret ibland blir gult och då vet jag inte hur dem har bettet sig haha. man kanske ska vara försiktig med att bada i klorvatten oså.




sen om man ska göra sig fin till ngt så kanske man inte vill ha helt platt hår. och man kanske inte vill toppera så inibomben och ta 100 kg hårspray och då har jag lösningen! torrshampoo från proffs. om man dushar dagen innan så blir det kanon, jaha tänker ni, då har man ju smutsigt hår? nepp! för om man sprayar i torrshampoo på festdagen så blir det kanon. det ger även volym! så det är kanon :D




Kommentarer
Postat av: cassie

fuck no att du ska skylla på mig, det var ju din jävla helblonderings cp du skulle använda, blir ju alltid gult då :D

HELNLONDERA ALDRIG HÅRET FLICKOR!

2010-04-26 @ 19:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback