ett minne för livet.

det finns inte ord för hur bra det var igår. så jävla grymma är dem. ni som aldrig sett dem dansa live har missat ngt riktigt stort!!!!

asså jag är fortfarande i chocktillstånd efter kvällen. jag kan inte förklara hur bra dem är. det är helt sjukt! hoppas att konserten kommer ut på film elr ngt, då kommer jag lätt att köpa den! ååååhhhhh jag vill dit idag igen!!! och imorgon !!!!!! se allt om och om igen. guld. dem är så grymma så ni vet inte vad.



kom hem runt halv 2 igår. la mig direkt och sov. idag ska ja dansa :D hmm, kanske lägger mig lite i solen också ... ASSÅ DEM VAR SÅ JÄKLA BRAAAAAAAAAAAAAAAA. haha förlåt men dem är verkligen så jädrans bra :O ångrar inte en enda liten jävla sekund att jag åkte på den här resan!









den här hände under konserten





fler bilder kommer väl under dan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback