förlåååt!

har inte uppdaterat ngt sen jag kom hem från praoen. sorry for that! men när jag kom hem så la jag mig i soffan o sov! så jäkla trött efter en hel dag på dagis med 1-2 åriga småttingar. men det har varit kul. dem är så himla söta!

vi 11 ngt, så gick ju jag linn och sanna till hovsta skolan för att äta lunch. gissa om det var god mat! asgod pasta med stekta köttbullar. jag som älskar stekta köttbullar...


sen hade vi rast  fram till halv 1, så jag o linn gick hem till henne för att hon skulle byta tröja. hon kletade ketchup.... OCH DEN VAR VIT. men ah, vi kolade en stund på i taket lyser stjärnorna också . grymt bra film! sen gick vi tbx. då sov alla på min avdelning så jag typ låg och halvsov i soffan till typ halv 2 då dem första vaknade :)


men när jag kom hem var jag helt s l u t . och det är jag nu också. har ont i huvet,fryser,trött och känner mig bara inte bra. så nu ska jag sova. puss på er mina fina läsare :*





(och förlåt för att jag inte lägger in ngn bild idag. känner inte fört. det ända som finns i mitt huvud nu är :  SÄNGEN)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback