förlåt mina kära!

asså sorry för att jag är dålig på att blogga nu men jag har mkt plugg nu.

spanska till torsdag
engelska till fredag
no till fredag

wihuuuuu!


så direkt när jag kom hem från skolan satte jag mig o pluggade. sen åkte jag och jennifer med bussen 17.10 till stan. bussen åkte lite fel men ah det gick bra:) vi gick till friskis o svettis o mötte upp bella :) träffade clara och hennes kompis där också :) vi körde iaf dans-passet idag, gud så kul det är :O man svättas floder och man är sklit trött. men det är så jävla kul rent ut sagt. ni måste köra det ngn gång!!!!


kom hem runt 8. hoppade in i duschen och nu sitter jag här och har just kollat på daiting in the dark. nu ska jag kolla på svenska hollywoodfruar, hahah älskar det programmet :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback