fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys

hej hallå miina vänner! idag är det fredag :D:D:D:D sista dagen på praoen :'( fick god efterätt när vi slutade (Y) men nu ska jag städa mitt rum innan jag drar vidare till knorran som fyller år idag, grattis älsklingen min!!!!!

ja & knorran för ca ett år sedan




ah men praoen gick alldeless galant idag måste jag säga :O min favorit kock daniel vaer ju där idag :) jag hjälpte han att skära massa grönsaker och han satte mig i jobb hela tiden... :( skvätte vatten jorde han också! det var ganska jobbig dag på jobbet. hade saker att göra hela tiden. men nu är det slut.fenito. end. buhu :( skola nästa vecka. kul. fick omdömena idag också. dem var la bra :) fick reda på att jag fick vg på hemkunskapgrejen och vg på en engelskagrej och det var ju bra :)

bjuder på finfina bilder jag tog nyss hehe...










hoppas att ni får en trevlig fredagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback