haha gick ni på det?!

mitt och olivias lilla "bråk" var inget seriöst.bara ett skämt :) och det var bara line som inte visste haha. vi lurade dig line pine :) jahopp tänker ni, kul...

ja! men asså det började med att jag pratade med olivia o cassie imorse och då sa dem att dem var osams. och ja frågade varför och olivia svarade: jag ville till coop men det ville inte hon.

väldigt troende elr hur..? nepp!mig kunde dem inte lura :D men då sa jag o oliven att vi skulle lura sara o line, men sara gick inte på det ;) bara line! hahaha. och ni kanske läste på olivias blogg när hon skrev att hon skulle ut å rensa tankarna. då gick hon ut med mig :) men det kunde hon ju inte skriva hahaa:D


men varken jag eller olivia lurades om ngt igår när det var första april så det fick bli en dag försent :) men det roliga var att line alltid står på olivias sida, även när vi sa att olivia hade slagit mig så var hon på hennes sida...hmmmm..

klar hon inte slog mig för hela grejen var ju på låtsas :P


men iaf, nu är det sagt:) och när jag o oliviavar ute så tog hon lite kort som jag tänkte visa :)
















ah mer får ni ngn annan dag :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback