hemma igen

kom nyss hem från en myskväll hos pallace med massa vänner :) jag och jennifer åkte till pallace vid halv 10 elr ngt. när vi kom dig så sa wille att dem redan var där och allt,men dem var  inte där och pallace visste typ inte ens att vi skulle komma.men allt löste sig tillslut och kvällen blev bra! en efter en trillade det in flera i hans lya och allt som allt vare jag,jennifer,pallace,wille,mårten,kevin och viktor som hade med sin tjej, julia tror jag att hon hette :) vi kollade på tv o prata hela kvällen. jag var typ as trött haha så nu ska jag S O V A !! gud så skönt det ska bli!


im äre ju sista dan på lovet, jag ska nog inte göra ett skit då :) bara njuta av livet med min dator och om det är fint väder sitter jag nog mkt på altanen :)



bjuder på en väldigt oseriös bild på mig o jennifer för ett bra tag sen haha:D



Kommentarer
Postat av: Natacha

Snygg header!

Kram

2010-04-05 @ 01:56:22
URL: http://zatacha.blogg.se/
Postat av: moi

tack så mkt!

2010-04-05 @ 13:42:45
URL: http://dontregret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback