home

hemma nu. kom hem runt 4. kollade lite på  topmodel och har nu sett dagens avsnitt av andra avenyn :) hinner ju inte se det ikl eftersom att det är träning.

japp,jag ska försöka träna idag och om jag inte får ont i knäna ska jag va med på örebrocupen i helgen :D:D:D vi åker till sundsvall imorgon kväll och begravningen är på fredag förmiddagen så vi åker hem på lördag morgonen så då hinner jag hem till kvälls matcherna och jag kan va med på hela söndagen :) och även om jag inte kan spela så är det ju nästan lika kul att va med sitt lag hela tiden :D


idag på praoen gick det bra iaf. kände mer närkontakt med barnen eftersom att igår va man ju en främling...
dem är hur gulliga som helst! en har just lärt sig gå också så henne får man hjälpa ibland haha. men jag måste säga att det är lite konstiga namn på min avdelning. finns en som heter  NIKE,och nej,man uttalar det inte som ni tror. ni tänker säkert på märket nike. det gjorde jag också först. men man uttalar det exakt som det är skrivet. lite mer svenskt uttal haha :D

sen har vi en som heter margus. med g lix..? sen finns det meeri. också ett namn jag aldrig hört. men man kan låtsas som att mna är från riktiga öerebroooe, för man lägger betoningen på EE.



men ah, nu har jag tråkigt så tog lite bilder:












sweeeet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback