in sundsvall

hello! nu sitter jag i sundsvall. begravningen va fin. det var en kille som heter fredrik som sjung och gud va bra han va :O! haha och jag tror tillochmed att vi är släkt på ngt sätt. typ gammelfarfars brors dotters man elr ngt haha :D


sen hem o kolla i massssa fotoalbum på mamma när hon var liten, haha det ser exakt ut som mig när jag var liten :P sen nu så chillar jag lite vid min älskade dator. har ju med mig den upp. tänkte sitta vid den på vägen hit men jag hade ju inget internett då så jag lyssnade bara på musik ochså:)


imorgon åker vi hem tidigt tror jag :)
TAGGA ÖREBROCUPEN!



ah..storbloggare kan ju inte alltid vara glamorösa...






Kommentarer
Postat av: Anonym

hej emma! hur går en begravning till egenterligen? har aldrig varit på ngn...

:)

2010-04-09 @ 18:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback