måndag och sista dagen på lovet :'(

good morning! nu väntar jag på att jenkan ska komma hit. vi ska kolla lite på film och bara chilla. orkar inte göra ngt annat haha. ska också försöka tvinga med henne till coop och köpa lite ben&jerry's.

men innan hon kommer så harjag hunnit göra en del. haha först väckte min mo mig kl 11. jag gck upp och åt lite frulle och satte mig och kollade på tv. jennifer damp smsade mig hela tiden för hon tkr alltid att jag är så seg.... kanske finns en viss sanning i det...


men ah sen efter 1 timmas tv tittande hoppade jag in i duschen. sen nu sitter jag med hårinpackning och väntar på att fläskisen ska komma :) äre ngn som har film förslag?

vi ska iaf kolla på WHITE CHICKS. stavas det så? haha pinsamt om inte...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback