örebrocupen

vi vann maatchen igår med 5-0 vilket betyder att vi är i a-slutspel :D:D


igår kom jag hem runt 4. när jag kom hem så slappade jag bara framför tv;N och gjorde inte ett skit. sen vid halv 7 så gick jag och line tilll hovsta hallen och kollade på lillåns p95's match. dem vann tror jag haha :) sen kom andrea och olivia o sara. vi åkte till matchen i conventum och spelade match kvart i 9. åkte hem direkt efter och sov för jag var as trött efter dagarna i sundsvall.


idag är det match kvart över 1 i Adolfsbergskolan. vi kanske möter lillån haha. det blir lillån eller karlstad tror jag.


nu iallafall så ligger jag på altanen och solar i den härliga solen. sen blir det tagga till match!

jag i morse:



så här ser hovsta ut idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback