påskdagen, söndag

hello gais! how are you today? im GREAT! fint väder ute och sitter o käkar choklad med ett glas fanta exotic till, kan det bli bättre? 

ska kolla på lite filmer sen också, kanske går ut i solan och bara ligga o chilla sen. N I C E !
fast...kanske lite riskabelt att lägga sig på altanen o sola, haha mamma fick just en död fågel i huvet...


men ah förut så var jag på en promenad med olivia o line, mkt trevligt! men nu ska jag chilla framför en film tror jag :D känner mig lite trött ochså ;)






har varit helt sminkfri i tre dagar nu, tror jag haha :D så himla skönt!



Kommentarer
Postat av: sanna

jag älskar att läsa din blogg, så otroligt bra! läser den nästan varje dag!:)

2010-04-04 @ 22:25:33
URL: http://sannahagbergg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback