tisdag

hej babes. kom hem från praoen nyss. dagen var pinsam. gick med fel mat till fel bord också men det gick bra tillslut :) käkade asgod mat. vi får ju typ välja vad vi vill hehe... idag blev det kycklingbiff med ngn potatis o bearnässås :D sen fick vi ta lite glass också.

igår käkade vi en fet steeek. haha och idag fick vi reda på att richard och felix som praoade där innnan påsklovet hade spilt ut dricka på en gäst.... men det gick tydligen också bra !


nu sitter jag och kollar på jonas på disneychannel haha. det är ju askul ibland ! och efter praoen så gick jag och line pine på stan. jag köpte present till cassie och ett linne till mig själv :D




linnet komer från monki och kostade 180 kr :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback