torsdag

hej mina kära bloggläsare!

förlåt för att bloggen är tråkig nu men somsagt har jag varit upptagen med plugg nu.. no provet im tror jag kommer gå bra :) om det inte kommer på ngt jag inte pluggat på... då blir det kaos.

och vet ni vad jag ska göra imorgon?! jag ska åka till stockholm med mina fina vänner sara olivia och cazandra :D<3 vi åker direkt efter skolan. bussen går kl 4. kommer fram runt 6 halv 7 ngt :) då blire MC för hela slanten haha. sen ska vi till globen och kolla på b-b-b-b-b-BOUNCE! deras sista show :( men gud så kul det ska bli! var ju där förra året också. tappade bort mobilen då ju...


kommer hem runt 1 im natt så vet inte om jag kikar in då men håll koll :D kanske bloggar från mobilen också under stockholm besöket ;)




men en sak jag har hunnit med är iaf att måla naglarna hehe. mina naglar var inte så roliga måste jag säga... men nu är dem fina :D


blev fransk manikyr (Y)


närbild hehe. brukar ni också måla naglarna? :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du slutat på innebandyn?? du skriver aldrig om den längre menar jag :)

2010-04-22 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback