torsdag

god eftermiddag kära människor! dagen började bra. det var kaos i mitten men nu är den bra. haha ni kanske undrar varför jag skrev sådär och deet tänkte jag förklara nu :P


dagen började bra eftersom att jag var på sjukhuset på morgonen. skulle kolla knäna också. doktorn sa att det inte var ngt farligt eller stort problem. han kände ju en heldel på knäna och även vaden. och när han höll på att klämma på vaden frågade han: gör det här ont? och jag svarade: njaaee, det är ju mest skönt hahaha.

han satt ju å masserade mina vader hahaha, gud så skönt de va :D sen satt vi å pratade och då satt jag bara och väntade på att han skulle säga:" men vi vill ta lite blodprov för att vara säkra". ni vet ju att jag h a t a r  blodprov. bölar so men gris varje gång! så jag hade inte målat på ngn mascara hahha. men nej. helt plötsligt sa ahn. ja men det var väl det, vi hörs om en månad. och då sa min mamma: JAHA EMMA DET BLEV INGET BLODPROV. och då blev jag sur.


tänk lix om han bara hade glömt säga det! men då sa han att det senaste testet inte visade så mkt så jag behövde inte göra ngt :D:D:D:D då blev jag suuuper glad! gick ner och köpte glass gjorde jag också haha.


sen åkte jag direkt till jensens. det gick bra i början. åt grymt god lunch som vanligt :P sen ...spillde jag ut öl på en kund........snacka om pinsamt. tog ett tag innan jag kunde gå ut i resturangen igenahaha. sen skulle line ta inn två glas. ett stor och ett litet. och då lägger hon i det lilla i det stora och det går sedan inte att få ut hahah. så dem frå ta sönder glaset och hon får typ skäll :S


så det blev en crazy dag på jobbet kan man säga hahaha. men nu ska jag på innebandy möte. måste skynda mig för annars får väl olivia damp. ska cyckla dit med henne och linn :)

bloggar mer när jag kommer hem! hinner inte med mer nu , pussss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback