visste ni att...

jag tydligen var väldigt bra på att luras :DDDDDD



nejm jag har inte hål i naveln men ska ta i november december ngt :) om jag fortfarande har lust att göra det då :) nu tkr jag iaf att det är så gryyymt fint om man inte har för stora smycken!
jaha kanske ni tänker nu, hon hade ju piercingen fast i naveln när hon stod upp på bilden...? japp! men har ni aldrig hört talas om tejp haha? :D man måste ju kolla om det är snyggt så jag tejpade fast lite olika piercingar som jag har :)





och ja, piercingarna är mina. sara tog hem dem till mig för dem blev över från loppisen igår :) äckligt kanske ni tycker nu. men det är bara att saltvatten bada dem så sprängs alla bakterier bort! :D


och då kanske ni undrar varför inte jag redan har hål i naveln om jag så gärna vill? då är det såhär att min syster har hål i naveln, men hon fick tjata ett x antal gånger på mamma för att hon skulle få. mamma tkr nämligen inte att det är snyggt alls. men hon tog iaf 2 månader innan hon fyllde 16. och nu är det ok för mamma att jag hat hål eftersom att det gick så bra med saras piercing. även fast att hon inte tkr att det är snyggt...



men det är INTE ok för min syster att jag får ta innan hon fick, nejnejnej! rätt ska va rätt tkr hon. hon fick lida och det ska tydligen jag också göra.... snällt. jaja thats life!


när jag tar hål så kommer jag säga det direkt eftersom att jag tycker att det är sååå snyggt :D läkarpiercingen är ju faktiskt snygg den med. en enkel lite sten bara :)



lite kul att många gick på  det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback