visste ni att......

jag har piercing i naveln? japp, tog i november. ville inte visa ngn för tkr den där läkarpiercingen är så groteskt ful... men nu har jag bytt :D och testet jag gjorde där nere där jag skrev att jag skulle ta hål i navlen så småningom, det skrev jag för att jag inte ville visa den groteskt fula piercingen jag hade i då hehe. det trodde ni inte va?





den här piercingen har jag i nu :D ett hjärta med en rosett i



och under dem här månaderna har jag hunnit köpit på mig lite piercingar:

fast den stora blomman kommer jag nog inte att använda, den är nog lite för stor ;)



Kommentarer
Postat av: sandra<3

shit ! :O

men det var fett snyggt ! ;D <3

2010-04-18 @ 12:19:45
Postat av: Anonym

vart har du köpt dom ?:)

2010-04-18 @ 12:24:19
Postat av: isabelle

-.-

2010-04-18 @ 16:09:03
URL: http://iiisabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback