dagen

hej bloggen! sorry att jag inte har bloggat ngt idag men jag har inte haft tid :P filip kom vid halv 10-10 ngt haha, sen vid halv 2 så kom olivia och wille! vi spelade buzz och pratade typ haha :D sen så badade vi lite i poolen också, men våra pöjkar är ju så jävla känsliga....... :P nu sitter jag här själv vid min dator, ska nog dansa lite sen och kanske ut å springa i det fina vädret? innevandyn börjar ju snart så jag måste ta och träna lite nu känner jag. menmen, min dag har iaf varit toppen hittills!




Kommentarer
Postat av: Oscar:D

jag känner precis likandant just nu!!:D

min fys ligger i bottnen och jag måste ut och springa:S

men en liten fråga också när jag ändå håller på:)

på vilken tid springer du lillå spåret på 3,5 km??:)

2010-08-11 @ 07:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback