dagens planer

hej igen!
idag ska jag nog vara hemma på dagen, min farmor och farfar kommer hit så jag ska nog vara lite social med dem...ett tag iaf :P sen ikväll äre ju tunneldiscot! ska gå dit med sara cassie olivia och line. det ska faktiskt bli kul! bara gå dit och dansa och ha kul lix :D

sen äre ju från åk.8 och upp så jag hoppas att det inte blir massa mindre där :P får se när jag åker in och hm men jag hinner blogga mer innan jag åker!


sen igår på eftermiddagen/kvällen var jag med min älskade fillebooi, på kvällen va vi hos han och va med hans lillasyster hanna :d vi åt sen la vi oss och kollade på julens hjältar, julkalendern ni vet..? LOVEIT! jag somnade typ i filips knä hehe, jag va trött :P


förra året på talangen haha, jag i brunt hår,jenkan,cassie och sara :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback