i love it

hejsan! fredag idag. jihu!! när man är hemma från skolan så känns det som sommarlovet fprtfarande är igång och på dagarna känns det som att man aldrig haft sommarlov....skumt....




filip följde med hem till mig igår somsagt. vi kollade på one tree hill först :) sen chillade vi, sen kollade vi på hitta nemo!!! fyfan va jag garva haha :D HALLÅ BRUUUSE! asså dör :O sen åkte han runt halv 11, då gick jag å la mig typ på en gång :p



sen idag vare skola igen, ganska chill dag. men har jag berättat att jag fått underskåp? verkar som att alla LÅNGA har fått underskåp, fusk asså! hatar't . menmen that's life elr vad säger ni?


nu ska jag städa lite på mitt rum innan jag blir utkastad ur huset haha! min syster ska ha lite kompisar här ikl så jag kilar nog över till jenkan, får se vad vi hittar på :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback