it hurts

hejsan! var ju på träningen förut dårå, helt ok i början ochså, men sen kände jag att det gjorde ondare och ondare i låret, så nu känns det som att jag har sträckt mig elr är påväg att sträcka mig om jag gör ngt litet till. så det gör ont i låret när jag går :/ men jag tog det iaf lite lungt idag på träningen så att det inte blir ngn större skada! kändes som det rätta :) vill ju inte att det ska bli som för ngn vinter sen, jag gick ner i spagat Ouppvärmd så jag sträckte mig och kunde inte gå på 1,5 dygn och kunde inte träna på typ 2 månader..... :P





menmen nu ska jag nog sova! skola im igen, slutar 14.20 jiiippi :D sen följer nog filip med mig hem :D jipiiiii! aja godnatt bloggen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback