lär känna mig bättre

hittade ett test på tyras blogg och jag har skittråkigt nu så jag gör det jag med!

Du heter: Emma Isabelle Johansson

Smeknamn: öh....vissa kallar mig emmaslemma vilket jag hatar! annars hör jag väl ibland emsi :P

Låt som när du är ledsen sörjer till: piano spel elr leona lewis- crying is beautiful

Beroende av: vet inte, typ dans och musik

Vad tror folk om dig? ingen aning faktiskt! hoppas att dem tror jag är en snäll och kul person att vara med :p

Stämmer det? Ja det gör det nog haha, snäll är jag iaf, rolig vet jag inte....vissa som säger det, olivia säger att jag gör hennes dagar men jag vettefan asså.... :D

Vad får du oftast komplimanger för? vet inte, haha tråkigt svar :P idag fick jag komplimanger för min mage... tillochmed av matpersonalen haha :S sen äre vissa som säger att jag är bra på att dansa och att jag har fina naglar :D

Hur imponerar man på dig? man är sig själv och är ärlig tror jag :P är man kul är ju det ett + i kanten :P  

Brukar du skratta för dig själv? Ja när jag ser ngt på sms,msn elr på internet så skrattar jag för mig själv :P sen brukar jag prata för mig själv när jag är hemma och då händer det att jag skrattar åt mig själv för att det är så konstigt att prata med sig själv :P

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från filip: ":D u2 <3<3"

Var bor du? iörebro,hovsta i ett sött rött hus :D

Trivs du där? Japp!

Hur svarar du i mobilen? i hemmtellen svarar jag "hej det e emma" och på mobben äre olika men oftast "hallå?" elr "wazzzzzzzup?!"

Vem ringde du senast? pappsen :D

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: typ att den slutade kl 5 och skulle upp på stan och fixa ngt innan den kom hem :P

Antal timmar sömn inatt: öh kanske 6 timmar elr ngt...

Sov du ensam: ja

Brukar du komma i tid: det beror på till vad faktiskt, när jg ska träffa kompisar elr så så kommer jag typ alltid sent, hittar alltid på massa saker jag måste göra JUST när jag ska träffa dem haha :P så jag kmr typ alltid ngra minuter sent,men till bussen kmr jag alltid i tid till :D

Hur känner du dig nu: trött....sugen på kladdkaka.... kär.... :D 

Vanligaste färg på dina kläder: olika, inte så mkt starka färger tror jag

Vad tycker du om fötter: Jag tkr dem är skitfula :S

Vad saknar du: soliga och varma dagar

Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag! jag åkte och kollade på när sara spelade match mot lillån elr leah elr vad dem heter :d kul match att kolla på, sen var jag där med först olivia sen gick hon och då kom filip och så vcar det ngra nadra kompisar där så det blev mkt skratt den kvällen :D

Favorit dryck på morgonen: glocken golds multivitamin dryck!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Typ tidigast 23.00....har ju träningar till så sent :/

Är du blyg? nej det tkr jag inte, inte när jag träffar nya kompisar men är jag typ intresserad av ngn kan jag nog bli lite blyg och när jag känner mig odekväm på ngn plats kan jag va dryg haha :P men oftast inte!

Sysslar du med någon idrott:  japp innebandy och dans :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: det beror på, ibland,ibland inte hahah :D det beror på hur hela situationen är tror jag :D

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: om jag skulle vara en kille för en dag skulle jag göra massa roliga saker :D

Är du nöjd med ditt liv: ja! jag har underbara vänner! bästaste pojkvännen! jag har en frisk familj,ägigt innebandy lag/dansgrupp,får rent vatten och mat på bortet varja dag! jag ska verkligen inte klaga :D

Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte :P

Vad gör du i morgon: går upp mot min vilja kl 7 på morgonen (snooozar till halv 8),går i skolan, efter skolan ska jag va med El Felípe, på kvällen ska vi va hemma hos han med hanna tror jag :D ser faktiskt fram emot fredagen! och hela helgen haha :p

Vad är det värsta du vet? personer som ljuger om viktiga saker, getingar,sjukhus,blodprov

Har du bra vänner och äkta vänskap? ohyes! jag älskar mina bästavänner och dem är bäst! skulle ALDRIG klara mig utan dem

Vad är det finaste du fått? öh....det måste väl vara min dator och mobilen typ hahah :D

En speciell dag du minns: jadu det finns så otroligt många! men hela sommarlovet var fullt med underbara dagar! men jag har ett minne: jag och olivia skulle vara med varandra men det tregnade så vi orkade inte träffas.... :P

Du samlar på: typ inget :o sminkpenslar om ngt :D

Vem ringer du när du är arg/ledsen: det finns många med jag ringer nog olivia först.

När grät du senast: kommer inte ihåg så det var nog längesedan :P

Vad skulle du göra om du vann en miljon: jag skulle åka med min familj och en kompis ngn stans, typ Aruba elr brasilien :D sen skulle jag köpa typ 2 elr 3 märkesväskor och lite skor....och sätta in lite på banken till jag blir old :P

Vill du gifta dig: Ja när jag blir äldre :)

Vill du ha barn: Ja när jag blir äldre :)

Är du musikalisk? nja....jag kan dansa,räknas det? sen kan jag spela lite piano men det är inte mkt :P

Vad dricker du helst när du är törstig: ett kallt glas med fanta elr päroncider skulle va nice

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp :P

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: nej och det har jag aldrig gjort heller! har hört att det är mer bakterier under naglarna än i en toalettstol/ring så nejtack ..... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback