lördag

tjenare bloggen! känner att bloggen är typ skittråkig nu..... sorry for that!



öh igår vare skola som vanligt, vanliga lektioner men svenskan va fett chill! kollade ett tag på en film, sen snackade vi om våra favoritfilmer, jag va i samma grupp som b.la carl hahaa! så när carl skulle redovisa sa han:

- min favoritfilm är Napolien Dynamite! den är as cool!! men den har inte ALLS ngn handling :D


hahahahhah fyfan va jag garva, han gíllar en film som inte alls har ngn handling.....? :P sen så hade han pratat ett tag så vare cassies tur efter så då började hon : ah och min favorit film är................


så kommer carl : MEN JAG ÄR INTE KLAR! :D cazandra ditt lilla iver!!!!!!




hahahahahah IVER!!! det var typ första gången jag hörde ordet iver :D



asså kolla bara på han!!! carl <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback