måndag

tjenare bloggen! idag vare skola igen och skolfoto. när det var klassfotot på alla så stod det massa unt om och kollade så jag vettefan hur det kommer bli hahaha! sen enskillda vet jag inte heller eftersom att man bara tog ETT och fick inte se det :( sen tog hon massa konstiga bilder när man skulle posa som jag vet inte vad haha! skumt att alla kan se dem sen också.... :/ hoppas att dem blev bra iaf!


när jag kom hem så la jag mig och kolade klart på madicken :D sååååå bra! medans jag kollade käkade jag chips....mums. sen bakade min syster en kladdkaka.......inte bra! så nu har jag tjockat mig lite och är redo för 2,5 timmas träning! jiha. lagade mat förut också duktig som jag är :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback