min dator<3<3<3

min dator funkar igen, jiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D


men ah jag var ju somsagt hos filip idag, mkt trevligt somvanligt :D åkte dit vid 10 och väckte han, sov lite sen chillade vi typ. åkte hem runt halv 6, hem å byta om sen åkte jag med träningsgrejor och hade den traditionella pizza piknicken (stavning :@ ??!!! ) , åkte vill träningen rint kvart över 7, hemma kvart över 10. jag e slut i kroppen!!!



höll på att spy också, det tyde ju bara på hur ovältränad jag är hahaha! elr för att jag precis hade klämt i mig en pizza..... who knowes? aja inget hände iaf som tur är! annars så var det en rolig träning måste jag säga med nytt och trevligt folk! det gillas.



nu ska jag nog sova, vet inte riktigt vad som händer im... om det är fint väder chillar jag nog vid poolen! 25 grader nu :D

känner för en bild också:


snart äre skola, 3 dagar!!! här är jag och linn på en so.lektion.... vi kollade på film hehe



Kommentarer
Postat av: aczel

du va asbra :D

kul att spela med dig !

kram

2010-08-17 @ 12:03:36
URL: http://eaczel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback