mot sundsvall

godmorgon bloggen! nu har jag ganska stressigt tror jag. ska packa för det orkade jag inte igår. sen ska jag snygga till lite på mitt rum, behövs! sen vid kl1 elr ngt så åker jag,mamma och pappa till sundsvall över helgen. fast ah jag just nu vill jag bara va hemma resten av lovet och skapa minnen med mina nära å kära! skola om 6 dagar.......jihu. fast jag ser fram emot första dagen. dem andra kan dra åt pipan! ska bli kul att se alla man inte sett på lovet och dem nya 7:orna.



menmen, sundsvall blire nu iaf, tar med datorn så jag kommer blogga som vanligt tror och hoppas jag! och grattis till min lilla kusin Thilda som fyller år idag!


sundsvall förra året



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback