nattblogg

tjenare bloggen! kom hem för en stund sen :) det blev lite ändrade planer ikväll också, det slutade med att filip hämtade mig och vi åkte hem till han. först satt vi i köket och han åt och vi pratade och hade kuligt. sen gick vi upp och la oss, allid lika trötta :O sen kom han syster in och vi hängde lite med henne en stund :) sen la vi oss och pratade igen haha :p men när vi hade pratat ett tag så blev det tyst för ingen hade något på tungan att säga, så tog det kanske 1 minut innan min lilla plutt sov på riktigt, han e så söt! åkte hem runt halv 1 och nu ligger jag och gör ingenting hehe. funderar på att sova..... tror så :)




hoppas ni haft en riktig fredagsmys-kväll för det har jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback