om kvällen

efter att jag hade ätit lite middag sp kom cassie och line. vi åkte förbi olivia innan vi åkte till coop :) där "träffade" vi ngra killar vi typ känner så när dem åkte iväg på sina moppar så sa jag : vi åker efter:D smarta som vi är så gjorde vi det. vi på våra cyklar. och på ngt sätt så trodde vi att vi skulle hinna ikapp dem..?

jaja, vi ringde dem iaf och då sa dem att dem var vid jet-macken så vi cyklade dit. men när vi kom fram så åkte dem hahaha. så vi åkte till filip och var utanför hans hus med han hela kvällen :) jag,han,cassie,line och olivia :) sen kom wille också och gjorde sällskap :) sen när vi skulle hem så tog det kanske typ 1 elr 2 timmar innan vi faktiskt åkte hahaha. äsch.....



kvällen blev bra iaf,nu ligger jag i min säng och hostar,måste sluta sova med min fina fläckt kanske..... :( jaja ska väl sova nu :) hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback