sorry

cassie tjatade att jag skulle blogga nu så jag gör det haha :P



sorry för att jag inte harbloggat men igår så hade jag typ inget att blogga om :S filip följde med mig hem från skolan, han e best<3 efter han hade åkt hem gick jag ut en stund med isabelle som förövrigt sitter på ett flygplan till London just nu..... avis :O!! vi pratade massvis som alltid :P asnice!


idag vare skola,ganska chill. ska stå i caféet på onsdag men oliven, om en vecka alltså :P missar spanskan, jiiha :D




sen nu när jag kom hem så bakadejag en liten kladdkaka, mums! men nu ångrar jag det och känner mig fet haha :P blir ingen träning för mig heller ikl, bara vara med på mötet :) vilar låret så det inte blir värre. åker och kollar på saras match mot lillån också, ska bli kul!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback