sunday

hello bloggen :D igår var en väldigt bra dag tycker jag :) på dan vare fint (iaf en stund) sen vid 4 elr ngt så skulle jag och jennifer ta en promenad till coop, men när jag gick till henne så började det regna så vi tog bussen ist hehe :P jag köpte lösnaglar och jennifer köpte chips :D sen gjorde vi massa andra roliga saker på coop, mogna som vi är :P  mycket skratt iaf!



sen tog vi bussen hem och då blev det stressigt, skulle ju va hos line kl 7 och fixa mig och innan det skulle jag duscha,äta och kolla vad jag skulle ha på mig, och helt plötsligt blev klockan typ 20 över 6 och jag hade inte gjort ett skit så då blev det panik kan jag säga :P


men iaf så kom jag till line och fixade mig där, sen gick vi till cassie vid halv 9, sen till bussen som gick kl 9. på bussen hakade även olivia,sara,sofia och mikaela på :) vi gick till tunnel direkt, men när vi precis hade kommit in så blev det kolsvart och musiken stannade :P


så det var helt dött i kanske 10-15 min innan det drog igång igen :Pjag och olivia hoppade runt som galningar men fan va kul detva :D fast vi blev trötta på att hoppa runt vid halv 12 tror jag, så vi gick till mc och käkade innan  vi tog bussen hem :)



bild från bussen hem igår, träffade på gustav och ted som var trötta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback