vågar inte gå ner

godmorgon bloggen! vaknade runt 11 idag igen. nu ligger jag som vanligt med datorn i knät och lyssnar på musik bla. jag är hungrig....me jag vågar inte gå ner....gissa varför :P igårkväll när jag satt och kollade på så flög det ju SÅKLART in fetaste getingen i vardagserummet :S det var den största jag sett :O så jag sprang ju¨självklart in på mitt rum som skydd, sen flög den typ in i taklampan och satt fast där ett tag så då sprang jag snabbbt och stängde av tv:n och släkte lanpan, allt gick på typ 2 sec ,lovar :O


och nu vet jag lix inte om den är kvar utanför mitt rum..... den kanske går till attack när jag går ut ur rummet ... ÅÅH jag är så hungrig :( nej nu får jag ta och skärpa mig! jag springer ut ur rummet på 1 sec...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback