dagen fylld med kärlek

oj här har man inte bloggat på länge....


tänkte berätta om min helg :)

i fredags blev det match med div.3 laget för min del. förlorade men jag tyckte det gick bra för mig.

i lördags blev det match med 94/93 laget mot nora, vann med 11-2 tror jag. två mål av mig och ngn assist, va lite seg i bena men det gick nog bra :p

efter det åkte jag till filip och spenderade kvällen där.





idag: vaknade brevid min älskade. han fick julklappar av mig och jag av han, världens finaste! runt halv 12 va vi på Clarion och åt jul-brunch med hans familj och släkt, mkt trevligt och jag blev otroligt mätt!

åkte sedan hem till mig, båda somnade otroligt djupt i typ en timme innan vi åkte och bowlade med min familj! förlorade dock....

sen resten av kvällen har vi varit hemma hos mig och bara chillat och myst, världens bästa halvårs dag <3



jag älskar dig otroligt mycket filip



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är alltid otroligt söt och fin, kan inte du skriva lite om hur du sköter ditt hår och så, och hur du sminkar dig?:)

2010-12-20 @ 16:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback