lördag

hejsan!

igår var det ju julafton, väldigt bra blev den! fick massa fina julklappar :D och för dem som bryr sig och orkar läsa tänkte jag nu skriva vad jag fick av min kära familj och släkt:

-slamom skidor
-skid stavar
-skidhjälm
-pjäxor
-skidglasögon
-svart och vitt baslinne
-leggins
-vantar
-mascara
-armband
-2 pieces trosor
-2 fotoramar
-kub? vet inte vare heter P
-en hårinpacknigs spray
-3 presentkort på MUS
-sminklektion (bli sminkad) på mus
-presentkort på gina
-friskis &svettis kort
-pengar
 
tror jag har fått med allt nu! brukar ju alltid glömma ngt men jag tror inte det nu :P



idag är hela min familj ute och åker ngt, men jag är hemma för jag känner mig inge bra :( näsan rinner och jag har stört ont i halsen! och inte nog med det, jag har ont i huvet också....hoppas det blir bättre tills ikl då hela min släkt på pappas sida ska åka till Storhogna och äta på resturang !



sjukling emma med ruffsigt får! såg nu att man kanske borde färga utväxten...?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback