söndag

hejsan!


helgen har varit fullpackad! så nu tänkte jag berätta lite om den :)

fredag: jag kom hem från skolan runt halv 4, va bara hemma en snabbis innan mamma körde mig till filip. va hos han en stund innan vi åkte till hans farbror där jag spenderade hela min kväll :)

lördag: åkte till vivalla/lundby och stod på loppis! innebandylaget samlade in lite pengar på det och vi fick in ganska mkt! efter det åkte jag och mamma och handlade, sen åkte vi hem en snabbis och därefter åkte vi till thorens uppethus :)

hem en snabbis efter det innan jag åkte på stan, träffade filip och hans fsmilj/släkt. vi åt och shoppade innan vi vid kl 5 gick och kollade på hans mammas julkonsert som va så sjukt bra! senare på kvällen va vi här och åt pizza och vindruvor!

söndag: jag och filip vaknade av klockan runt halv 10, alltid lika härligt att vakna upp brevid han! 11.15 vare samling till min match mot askersund, vinst för oss! super härligt!

när jag kom hem sov jag, ganska länge. nu har jag fått as ont i huvet, hoppas det inte varar länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback