blogg sepade

morning! ikväll när jag kom hem så sepade blogg.se så jag kunde inte blogga då. men på danse nvar det iaf MEGA KUL! vi har ju alltid en vår föreställning och iår ska vi ha många danser :D vi började på ena igår och den går asamega snabbt :O men det är så jäkla kul!!! hon vet ju att alla i våran dansgrupp vill ha snabbt och coolt haha;) får se om jag kan  filma lite nästa gång så att ni får se en snutt på den dansen sen får ni köpa biljetter till föreställningen eller hoppas på att eran klass ska åka hah :) men jag kan iaf låta er höra låten. temat är typ golden hits elr ngt sånt så vi ska ha:


okej jag kunde inte hitta den för det är en remix och det går ej att hitta :8 men ni kan få orginalet hahaha:



relax dont do it! haha den remixade är mycke bättre och går mkkkkkt snabbare haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback