emma är trött och har tråkigt hehe

TESTET BÖRJAR : 21.17
1. Namn? - emma 
2. Ålder? - 15
3. Vart bor du? -  örebro 
4. Bor tillsammans med? - mor,far,syster och bror som flyttar snart
5. Färg på ditt hus? - rött
6. Hus eller lägenhet? - hus
7. När är du född? - 4 feb
8. Klass? - 8a
9. Vilket år tar du studenten? - 2014
10. Något jobb? - nej
11. När gick du upp i morse? - runt 11
12. När ska du sova? - vet inte,snart
13. Duschat idag? - si
14. Kramat någon idag? - inte vad jag kan komma på faktiskt 
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit idag? - spagetti&köttfersås x2, sen prinsessbakelse,frukost
17. Dagens klädsel? - leggins,linne,kofta,halsduk
18. Dagens smink? - concealer,puder,rouge,mascara,eyeliner
19. Dagens sötnos? - mor
20. Dagens roligaste? - systrami


Socialt:
21. Har du många vänner? - haha jadå
23. Vem kramade du senast? - ingen aning
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - vet inte, har inte haft så "seriöst" 
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - oliven
29. Vem fick du senast sms ifrån? - oliven

Favorit:
31. Film? - the nootebook
32. Låt? -  hmm,alla coldplay
33 mat? - grillat med klyftpotatis och kall bea + god sallad! (som isa hehe)
34. Dryck? - cola, fanta exotic,vatten
35. Färg? - vit
37. Stad? - inrikes? stockholm
38. Land? - bland dom jag varit i så blir det spain
39. Ämne i skolan? - idrott
40. Människa? - familjen och bästa vännerna

Senaste:
41. Personen du tänkte på? -  sara olssson
42. Personen du kysste? -  hm... vet faktiskt inte
43. Gången du spydde? - länge sen som tur är! kmr inte ihåg  
44. Gången du grät? -  förra veckan tror jag
45. Pizzan du åt? - visuvio
46. Gången du var i Göteborg? - klassresan i 6an  
47. Gången du var i Stockholm? - smmarlovet tror jag
48. Gången du var full? - aldrig varit  
49. Gången du var hög? - aldrig varit 

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? - beror på, men vit
52. Hund eller katt? - katt
53. Festa eller hemma och mysa? - beror på haha. skulle nog vilja vara hemma o mysa tror jag ;) 
54. Tvspel eller datorspel? - tvspel
55. Singel eller upptagen? - singel nu men jag väljer lätt upptagen
56. Hångla eller kramas? - båda,mest kramas
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead? - nada haha 
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - paradise hotel
60. Blont eller svart hår? - blont
61. blåa ögon eller bruna? - båda
62. Choklad eller lakrits? - choklad,i hate lakrits!
63. Göteborg eller Stockholm? -  stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - vänster
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? -  båda!
69. Leva eller dö? - leva

Antal:
70. Personer du älskar? - hmm, släkten och bästa vännerna
71. Personer du hatar? - inga vad jag kan komma på som gjort ngt mot mi
72. Gånger du varit full? - inga
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? - 1 
74. Glassar du ätit på en dag? - vet faktiskt inte, är det varmt kan det bli 5 st
75. Festivaler du varit på/ska på? - gatufesten tyo 3-4 ggr
77. Gånger du varit hög? - ingen
78. Personer du saknar just nu? - jennifer fläskis
79. Gånger ditt hjärta brustit? - vet inte

Vem:
80. Vill du kyssa nu? - zac efron haha
81. Ska du träffa imorgon? - mina girls
82. Sjöng du senast för? - hmm, malvin
83. Hade du senast en msn-konversation med? - limpan
84. Spelade du tvspel med senast? - vet inte riktigt,
85. Vill du ta med på resa just nu? - mina girls!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hmm, har alltid varit samma person
87. Förtjänar att dö? - ingen
88. Är söt? - min far
89. Vill du sova jämsides med i natt? - ingen hha,kmr somna tidigt så då blir det inge kul

Vad:
90. Gör dig glad? - oj ska jag ta upp allt kan jag ju lika gärna skriva en bok! MYCKET!!!
91. Gör dig ledsen? - finns ett x antal saker på den listan också, får ta ett inlägg bara om det tror jag
92. Vill du helst göra nu? - kasta varmvatten på snön
93. Önskar du att du slapp göra? - städa badrummet i gång i veckan
94. Vill du ha nu? - summer!!!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - hmm, ett år kvar så jag vet inte ;)
96. Längtar du till? - nattlandbandyn,jennifer kmr hem, jag får åka utomlands själv!
97. Tycker du om dina betyg? - ok
98. Ångrar du i ditt liv? - vet inte
99. Är det bästa som hänt dig? - träffade dom underbara vännerna jag har
100. Hur mycket är klockan? - 21:36




Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

världens godaste mat! :D

2010-02-24 @ 22:27:36
URL: http://iiisabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback