emma(L)........

vetni?! jag har en dröm om min framtid. jag ska vara rik,bo i usa i typ L.A och ha ett stort fint ryxigt hus :D jag ska vara värsta buisness whoman elr hur det stavas hehe :) jag ska ha ett eget företag samtigt som jag en en assistent åt ngn känd person på halvtid ;) jag ska också ha en assistens ;) och jag ska ha en STOOOOOOOOOOOOOR walk in closet med massa märkes skor och väskor :D:D:D:D:D:D:D:D::D jag är beroende av skor och väskor. tro mig. ska ju också givetvis ha massa fina kläder ;) och en till viktig sak är ju biln....det har jag ju inte glömt bort! jag ska ha en ....... (trumvirvel) .......... RANGE ROVER!!!! så grymt snygg :O jag älskar stoora bilar med biffiga skinnsäfen ;) det kallar jag lyx! ska också vara gift men min dröm man samt få två-tre barn som ska vara mkt välupfostrade :D låter det som mig ? kanske, kanske inte men nu känner ni den riktiga emma johansson!!! :D


mitt liv om 15 år..? :






fast typ dubbelt så stor :D innehållande:




de viktigaste iaf haha :D




herr och fru efron. emma efron...jag GILLART! förlåt,jag kunde hindra mig att ge min man en kyss på kinden...








Kommentarer
Postat av: olivia

HAHAHAHHAHAHA

2010-02-12 @ 23:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback