.

det får bli två frågor idag ;)



-tänker du mycket på ditt/andras utseende?
:)


svar:
ååh vilken rolig fråga:D ! hmm, nja.. , asså jag föredrar att inte sminka mig om jag har ngn "finn-fri-dag" elr ngt haha. men visst jag tycker det är så sjuuuukt kul med smink ochså men det är absolut inte för att jag vill vara ngt speciellt snygg utan bara för att det är så himla kul att prova runt lite haha :) och ja det är ju klart att jag bryr mig om att täcka en synbar finne om jag har en, men det är nog bara självförtroendet som det går på.men asså jag tänker såhär: det är kul att fixa till sig ibland men asså man kan ju inte dölja den man faktiskt är. man kanske ska träffa ngra nya killar och då vill man vara snygg för att skaffa en kille....men man vill ju fortfarande att han ska falla för din personlighet och inte för hur du ser ut,elr hur? :) fast jag tror nog att alla bryr sig lite om sit utseende ;) 


och om jag bryr mig om andras utseende vet jag faktiskt inte...det beror nog på ;) om det är en liten fjortiz som har as mkt fondation på läpparna och typ tre ögonfransar så tkr ju jag att det ser konstigt ut men det är ju fortfarande bara en smaksak. men är jag ute o raggar efter en kille så tänket jag inte alls så mkt på utseendet. det jag faller för är nog ögon och leende. men asså jag bryr mig inte ett skit om han har vax elr ngt. 



men jag bryr mig inte ett dugg om vad andra ska tycka om mig om jag inte har smink elr ofixat hår ;)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback