hahaha

hahahaha det här står på olivens blogg:

+ & -

BRA & DÅLIGT!

bra
+ gammal musik! letade nyss igenom massa gamla skivor och hittade sååå bra låtar som man lyssnade på när man va liten. underbart säger jag!
+ emma kirsha johansson! hahah hon är ju bara världens roligaste? känner ni inte henne har ni fanimej missat något. hade nyss webb med henne och varje litet ansiktsuttryck hon gör får mig att skratta sönder! hon har bästa humorn och det går inte en minut utan att man har kul med henne, hon äger allt och alla!!!!!
+ kolasås! jag har sagt det förut men jag säger det igen, det finns inget godare! AAAAAAAAAAH!
+ lady gaga! ja okej vissa låtar är jättedryga och man har hört dom 1000 ggr men nu menar jag henne som person! hon är ju för jävla cool asså! hon sticker verkligen ut och bryr sig inte om vad ngn tkr om henne. GRYMT!!
+ mitt innebandylag! de är världens härligaste människor och har så sjukt kul med dom! riktigt härliga brudar både på plan och på fritiden! alla är sig själva och det känns som om vi kan prata om mkt tsm! jag litar på dom!





jag känner mig älskad! läs och lär min fina läsare! läsolär.



Kommentarer
Postat av: olivia

HAHAH wtf emma :o

sant ju, du äger

2010-02-13 @ 10:52:30
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback