hemma

hellu nu är jag hemma från skolan. spanska först, ska göra provet tisdagen efter lovet. sen slöjd, superkul! sen lunch,sen matte,no och sist hemkunskap! gjorde en as god soppa! slutade halv fyra typ. bussen dampa på vägen hem´så kom hem typ tio över 4..... kuta upp för trappan och kollade på one tree hill. sen nu ska jag väl inte göra ngt spec, kanske plugga lite spanska..? elr göra en kladdkaka :O!!! asså jag börjar bli fet,jag säger inte att jag är det,bara börjar bli haha :S måste sluta käka kladdkaka och burkbea hela tiden och börja tänka på beach 2010! oh vad härligt det låter :D SOMMAR<333333333333333333



jaja ni fick ingen bild på dagens imorse så ni får det nu ;)


jeans från weekday
tröja lånad av storebror!


nada smink at all today! så härligt!
och vetni?! min ögonfärg är typ helt cp! mina ögon är typ gröna nu men för ett halvår sen så var dom så bruna o fina :'( får se om jag har ngn bild jag kan visa er senare ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback