hemma från frissan och fikat

japp nu kom jag precis ínnanför dörren från ett super roligt fika och frissan. först när vi kom till oliven så luktade det kladdkaka i hela huset, inge fel! hon öppnade presenterna och sen satte vi oss vid bordet. vi fikade med massa gott och skrattade och pratade mycket. sen blev det dans för vissa he-he.sen vid kvart i 4 elr ngt så gick jag därifrån till frissan och som tur var hade hon ingen innan så hon kunde börja med mig direkt. tog bara och klippte bort det slitna topparna. hon fixa till mitt hår också med lockar ochså, så emmastyle hahaha!  jaja bilder från fikat kommer väl när dem andra har lagt in så jag kan printa för jag hade ingen kamera med mig. men bilder på håret får ni nu och tänk på att det är lockat så det är inte så kort som det ser ut!


två bilder på hur jag såg ut innan jag klippte mig:
 





efter:






dagens klädsel bestod av skjortan jag köpte igår och ett par vanliga jeans.smyckerna jag hade var en chanel klocka samt örhängen, mammas armband från pearls for girls tror jag och ett armband och jag fick av jennifer innan hon åkte som jag inte tagit av mi (hh)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback