hemma igen!

hejsan babes! nu ör jag hemma från en underbar dag i romme alpin! åkte härifrån vid 6 på morgonen, åkte från messan vid halv 7. kom fram vid 9? sen åkte vi lite i backarna innan vi satte oss i värmestugan och tog en kopp varm choklad med grädde<3 sen åkte vi lite till sen åt vi hamburgetallrik (HH) sen åkte vi lite till innan jag oc hsara satte oss i värmestugan igen och tog oboy;) sen satte vi oss i solen och solade, det var meeeeeega skönt :O solen bara värmde i ansiktet (L) sen åkte vi hem igen runt 4 halv 5 och nu har jag precis käkit upp min pizza :D mamma och pappa är i min brors nya lägenhet och river massa saker och jag orkade verkligen inte ställa mig och laga mat !



här kmr lite bilder från dagen :
















Kommentarer
Postat av: Jacqueline

skidor <3 :D

2010-02-24 @ 19:24:41
URL: http://tubemap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback