home sweet home

nu är jag hemma från en hejveldans rolig kväll/natt med mina älsklingar! det började med att vi kom he mtill cassie och bäddade sängarna och dansade/solade lite solarium. sen kom cassie på att hon var AS sugen på godis så då skulle vi åka till coop kl 9 när de stängde kl 10... ah och bussen gick 2 min efter vi kom på att vi skulle dit så vi sprang till busshållsplatsen och trodde vi skulle hinna eftersom att den alltid är sen nu för tiden... men nej. vi väntade till 20 över ,(den skulle gå typ 5 över tror jag) sen skulle vi gå till hovsta lifs haha men när vi väl var framme så hade ju dom också stängt såklart...så vi gick hem igen och bussen kom aldrig :S så vi gick tbx till cassie utan godis.



sen så dansade vi lite till och sjung haha får se om det kmr videos på det senare ;) sen kollade vi på "A walk to remember" , jag och olivia somna haha vi va så jädra trötta! medans sara och cassie satt och bölade åt filmen :') men när filmen var slut såå pratade vi och skrattade åt olivias ******* HAHAHAHAHA!! cassie höll på att kissapåsig av garv! sen imorse vaknade vi av sara som skulle åka och köpa fotbollsskor halv 10.... sen gick vi upp vid halv 11 och åt toast innan jag och olivia bar oss hemmot :)





Kommentarer
Postat av: olivia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA de va kul

2010-02-27 @ 12:45:46
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback