makeup day :D

hello ! idag har jag naaada att göra så då ska jag tillbringa min lördag med att testa lite nya saker innom makeup-vägen ;) ska bli intressant, lägger upp bilder sen



tri brown color by makeupstore,REKOMENDERAS! perfect till ögonbrynen med kan anvöndas som ögonskygga och kajal :)




det senaste i sminklådan ;) microshadow nectar by makeupstore. skit snygg till våren elr hösten som ögonskygga men även som rouge! ;)




och i vår så är det mycket färger som gäller! så våga då okcså på en riktigt snygg men färgad sminkning :) skuggorna på bilden visar de färgglada skuggorna jag har hittils.a givetvis köpa mer färger ;) höst upp på inköpslistan blir nog makeupstores metal cherry och någon slags gul :)

orange:inspiration ,MATTE eye shadow
lila:awethyst, MATTE eye shadow
blå:wisdom,MATTE eye shadow
ljusgrön:pearl,eyeshadow 31
turkos/blå:eye dust,music



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback