sista dagen på lovet :(

hejsan! idag vaknade jag 12, gud så skönt haha! upp å åt frukost sen nu har jag precis gjort klart min so läxa. måste plugga lite spanska också :/ har ju prov på tisdag, hoppas att det går bra annars får jag damp! och hoppas att det här provet inte är lika svårt som dom andra fick hehe. sen måste jag städa idag också. haha igår så slängde jag mina sängkläder i tvättmaskinen och glömde bädda in nya så typ vid 1 i natt när jag skulle sova så hade jag inte bäddat och jag orkade verkligen inte gå ner och hämta saker och bädda in det och blabla så jag bäddade in mig i massvis med filtar, det blev as mysigt haha :D men nu ska jag bädda min säng hejdå :)


och på torsdag kommer min älskling hem <3 !!!!!!!!!!!!!!! har saknat henne sååååå. men kan nog inte träffa henne på torsdag för jag måste plugga till engelska provet på fredag :'( men jag ser henne ju i skolan på fredagen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback